30 Jun Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi
Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:
• neposredno u prostorijama Agencije
• putem pošte na adresu 114. brigade 12, Split, Hrvatska
• putem telefaxa na broj +385 21 558 555
• putem elektronske pošte na adresu zana@znb-travelagency.hr
Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih.
U pisanom prigovoru potrebno je navesti:
• ime i prezime korisnika usluge
• adresu korisnika usluge
• telefon korisnika usluge
Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.
Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.